Sådan arbejder vi

Fokus på god service

I Prima Vikar er god service altid omdrejningspunktet for vores arbejde. Derfor har vi hver dag fokus på at levere service af høj kvalitet til vores kunder og medarbejdere, da vi tror på, at oprigtig service og professionelt arbejde gør en positiv forskel.

I praksis betyder det, at vi i Prima Vikar konsekvent arbejder på at opretholde:

  • En hurtig tilbagemelding
  • En høj dækningsgrad
  • Kontinuitet
  • Rette personprofil til opgaven
  • Personlig og løsningsorienteret dialog

Ved at stille krav til os selv og vores vikarer har vi udviklet en imødekommende organisation, hvor vores kunder får opfyldt deres forventninger, og vores vikarer føler sig godt behandlet.

Altid klar og til rådighed for kunder og vikarer

Vi sidder klar til at hjælpe ved telefonen 365 dage om året i tidsrummet 06.00-24.00 på tlf. 27 89 67 22. Her kan man bestille vikarer og få oplysninger om igangværende og planlagte vagtforløb.

Vores vikarer på vagt har adgang til Prima Vikars support i ovenstående tidsrum. Her bistår vi med alt fra hjælp til praktiske situationer og faglig bistand om nødvendigt.

Prima Vikars hovedkontor og administrationen er beliggende på Blokken 81, st., 3460 Birkerød.

Vi tilbyder veluddannede vikarer til:

  • Akutte og dag-til-dag vikariater
  • Længerevarende vikariater
  • Try and Hire forløb
  • Større rekrutterings- og bemandingsopgaver

I Prima Vikar er timelønnen basseret på de respektive overenskomster.

Bestilling af vikarer kan foretages på 4 forskellige måder

  • Direkte via telefonen
  • Via SMS
  • Elektronisk via mail
  • Online bestilling

Uanset bestillingsform er der altid hurtig svartid og tilbagemelding i samme form, som kunden ønsker.