Rekruttering

Prima Vikar har stor erfaring med succesfulde rekrutteringsforløb, hvor vi finder fast personale til stillinger på plejehjem, hjemmeplejer, bosteder mv.

Hos Prima Vikar tilbyder vi at finde jeres næste medarbejder – for vi ved, hvor afgørende det er at finde den rigtige profil – både fagligt og menneskeligt. Vores rekrutteringsproces er grundig og effektiv, hvor vi matcher jeres behov med kvalificerede kandidater, der kan træde ind i hvilken som helst rolle fra dag ét.

Vi klarlægger sammen med jer, hvad I præcist søger, og finder den medarbejder, som bedst muligt understøtter jeres team og opgaveløsning.


Sådan finder vi jeres næste faste medarbejder

1) Opstart

Vi starter med et møde, hvor vi sammen gennemgår jeres behov og ønsker til den nye medarbejder. Vi afklarer opgavens rammer, kontraktvilkår og tidsplan for forløbet.

2) Krav og forventninger

Vi udarbejder en detaljeret profil for den ideelle kandidat baseret på jeres krav og forventninger:

– Faglig baggrund og kvalifikationer
– Personlige egenskaber
– Arbejdsopgaver og ansvarsområder
– Arbejdstid, vilkår og særlige behov
– Eventuelle ønsker til personaleforhold og goder

3) Rekrutteringen starter

Vores rekrutteringsafdeling påbegynder rekrutteringsprocessen, og der bliver sat en grundig annonceringsindsats i gang på tværs af velansete jobportaler og sociale medier.

Vi gennemgår også vores eget team af alsidige vikarer for kandidater, der matcher jeres behov.

Hele vejen igennem sikrer vi, at kandidaterne lever op til jeres høje standarder gennem screeningssamtaler, indhentning af referencer samt brug af relevante faglige tests.

4) Præsentation

Vi præsenterer 1-3 kvalificerede kandidater for jer inden for den aftalte deadline. Vi arrangerer interviews og sørger for en grundig dialog, hvor I kan vurdere kandidaterne tættere.

5) Ansættelse

Når den rette kandidat er fundet, fastsætter vi ansættelsesvilkår og praktiske detaljer såsom startdato, opgavefordeling og eventuel oplæring. Vi følger processen tæt for en god opstart.


Vi gør rekruttering enkelt for jer. Gennem tæt dialog kortlægger vi faglige krav, arbejdsopgaver og personlighedstræk, som I ønsker i en ny medarbejder. Vores HR-specialister screener, tester og interviewer kandidaterne for at sikre, at de lever op til vores høje standarder. Det betyder, at I kun møder de bedst egnede kandidater, som vi med sikkerhed kan stå inde for.


Med Prima Vikar får I en fleksibel rekrutteringspartner, der arbejder ud fra jeres situation. Vi står ved jeres side hele vejen – fra første møde til præsentation af kandidater og ansættelse. Det sikrer jer et gnidningsfrit forløb og en medarbejder, der skaber værdi fra starten.

Vi lægger vægt på tryghed, kvalitet og et godt match, som kan blive en vigtig og stabil del af jeres organisation.


Hos Prima Vikar får du personlig service, der sætter dine behov i centrum. Vores kundechefer, callcenter og HR er altid tilgængelige og klar til at hjælpe – uden autosvar eller unødig ventetid. Du bliver mødt af en medarbejder, der kender dig og dine ønsker og behov.

Det betyder, at du får skræddersyede løsninger og præcis den hjælp, du har brug for – hurtigt og effektivt.

Vi kender hver enkelt af vores vikarer – både fagligt og personligt. Kvalitet har altid været over kvantitet, hvorfor vi har holdt vores vikarteam til en passende størrelse, så vi bevarer den personlige relation, der er en del af vores DNA.

Vi kan stå inde for vikarernes faglige kunnen og samtidig sikre en tæt relation – en tilgang, der gør os unikke i branchen.

Lad os finde jeres næste medarbejder

Kontakt vores team i dag, og fortæl os om dine behov. Så kan vi helt sikkert hjælpe!