Håndtering af medier/presse

For at undgå misforståelser og brud på tavshedspligten skal der ved enhver henvendelse fra pressen henvises til Prima Vikars adm. direktør Hanne Marvin Jørgensen, som derefter tager stilling til det videre forløb. Hvis du får en telefonisk eller personlig henvendelse fra pressen, så vær høflig og svar: ”Vi kan desværre ikke udtale os grundet tavshedspligt.” [...]

Håndtering af medier/presse

Du må ikke udtale dig til medier eller presse vedrørende din funktion hos Prima Vikar. Bliver du – enten på selve vagten eller på andet tidspunkt – kontaktet af en journalist eller lignende, skal du henvise til  Prima Vikars administrerende direktør, Hanne Marvin Jørgensen. Hanne kan kontaktes med nedenstående oplysninger. Telfon: 40 20 33 24 [...]

App og vikarlogin

Via vores online-system og Prime Vikar-appen har du mulighed for at ajourføre din kalender, ønske og booke vagter, se din historik, se dine lønsedler og godkende dine vagter. Dit login er din e-mail (brugernavn), og adgangskoden er dit eget personlige login, som kun du kender. Det er vigtigt, at du altid har din kalender opdateret, [...]

Tryk “vis interesse”

Vi anbefaler på det kraftigste, at du selv booker dig ind på dine vagter. Det er både nemt og hurtigt og gøres via SundVikar-appen. Det eneste, du skal gøre, er at trykke “vis interesse” på den vagt, du godt kunne tænke dig.   Efter kort tid vil du modtage en bekræftelse på, at du nu har fået vagten. Det [...]

Mobilen – din vej til vagter

Som vikar er det vigtigt at holde kontakt til os som bureau. Hav derfor altid din mobiltelefon tæt på dig og svar på vores henvendelse, så hurtigt som muligt. Da vores kunder forventer hurtige svartider, kan vi derfor ikke holde på vagterne. Et hurtigt nej er også et godt svar. Respektér altid kundens mobilpolitik. Er [...]

Takt og tone

Vores vikarer forventes at fremtræde høfligt og respektfuldt i arbejdstiden, så ingen kunder, kolleger eller borgere med rimelighed kan føle sig dårligt behandlet. Der skal generelt tales i en venlig og høflig tone.

Vision for Prima Vikar

Vi skal være en løsningsorienteret formidler af vikariater til fælles gavn for vores kunder, vikarer og virksomheden. Med kompetente vikarer skal vi sikre målsætningen om et højt serviceniveau, og at kunden kan opfylde sine forpligtigelser over for borgerne. Etisk kodeks: Udvise et oprigtigt personligt engagement Være troværdig i vores kommunikation Skabe et miljø, som motiverer [...]

Dine forventninger til Prima Vikar

Ligesom vi har forventninger til dig som vikar, kan du selvfølgelig også have nogle helt klare forventninger til os. Hos Prima Vikar er vi et personligt og pålideligt vikarbureau, og du kan derfor forvente følgende, når du starter op hos os: Vi kender vores vikarer og den enkeltes ønsker og behov. Vi bestræber os på [...]

Prima Vikars forventninger til dig

Du er vores repræsentant, når du arbejder for Prima Vikar. Derfor forventer vi, at du er mødestabil, engageret og imødekommende over for de opgaver, du vil blive tildelt. At du møder op præsentabel, veloplagt, har gå-på-mod og tager initiativ. Du er diskret og loyal over for os, og den kunde du er hos samt holder [...]