Sådan arbejder vi

Fokus på god service

I Prima Vikar er god service altid omdrejningspunktet for vores arbejde. Derfor har vi hver dag fokus på at levere service af høj kvalitet til vores kunder og medarbejdere, da vi tror på at oprigtig service og veludført arbejde, gør en positiv forskel for modtageren.

I praksis betyder det, at vi i Prima Vikar konsekvent arbejder på at opretholde:

  • En hurtig tilbagemelding
  • En høj dækningsgrad
  • Rette personprofil til opgaven
  • Personlig og løsningsorientret dialog

Ved at stille krav til os selv og vores vikarer har vi udviklet en imødekommende organisation, hvor vores kunder får opfyldt deres forventninger og vores vikarer føler sig godt behandlet.

Altid klar og til rådighed for kunder og vikarer

Vi svarer 24 timer i døgnet 365 dage om året på 27 89 67 22. Her kan man altid bestille vikarer og få oplysninger om igangværende og planlagte vagtforløb.

Kontoret og administrationen har beliggenhed i Hørsholm Hovedgade og er åbent på hverdage 7.30 – 17.00.

Vores vikarer på vagt har altid adgang til Prima Vikars support, der er bemandet 24 timer i døgnet. Her bistår vi med alt fra hjælp til praktiske situationer og faglig bistand om nødvendigt.

Vi tilbyder veluddannede vikarer til:

  • Akutte og dag-til-dag vikariater
  • Længerevarende vikariater
  • Try and Hire forløb
  • Større rekrutterings- og bemandingsopgaver

I Prima Vikar er timelønnen basseret på respektive overenskomster.

Bestilling af vikarer kan foretages på 3 forskellige måder

  • Direkte via telefonen
  • Via SMS
  • Elektronisk via mail

Uanset bestillingsform, er der altid hurtig svartid og tilbagemelding i samme form, som kunden ønsker